Prodajni pogoji
www.SUVELSPORT.si je spletna trgovina, ki jo upravlja SUVEL ŠPORT d.o.o. Nova Gorica, ponudnik storitev e-poslovanja, v nadaljevanju ponudnik. Ob registraciji v sistem spletne prodajalne SUVELSPORT, obiskovalec pridobi uporabniško ime, ki je enako naslovu njegove elektronske pošte, ter geslo. Uporabniško ime in geslo uporabnika nedvoumno določata in povezujeta z vnesenimi podatki. Z registracijo obiskovalec postane uporabnik. Uporabnik je tudi obiskovalec (pravna ali fizična oseba), ki se ne registrira in opravi nakup.
DOSTOP DO INFORMACIJ
Ponudnik se zavezuje, da bo ravnal v skladu z Zakonom o elektronskem poslovanju na trgu (ZEPT) in uporabniku vedno nudil naslednje informacije: podatke o podjetju in sedežu, veljaven elektronski naslov, na katerem je dostopen, matično številko, davčno številko, podatke o dovoljenjih, ki se ne nanašajo posebaj in izključno na storitev informacijske družbe ali jih je treba pridobiti v skladu z drugimi predpisi in pri pristojnih organih ter podatke o cenah izdelkov ter ali je v ceno vključen davek, stroški dobave in druge morebitne dajatve.
V skladu z Zakonom o varstvu potrošnikov (ZVPot) se ponudnik zavezuje, da bo uporabniku vedno nudil dostop do naslednjih informacij: bistvene lastnosti blaga ali storitve, vključno z najkrajšim rokom trajanja pogodbe, če je predmet pogodbe trajna ali ponavljajoča se izpolnitev; ceno blaga ali storitve, vključno z vsemi davki in drugimi dajatvami; morebitne stroške dostave; podrobnejša ureditev plačila ter načina in roki dobave ali izpolnitve; rok veljavnosti ponudbe opis pravice do odstopa od pogodbe v skladu z ZVPot; če potrošnik nima pravice do odstopa, ga je potrebno o tem izrecno obvestiti.
NAČINI PLAČILA
Z gotovino ob prevzemu (po povzetju):V kolikor se odločite, da Vam naročeno blago dostavimo na dom ali katerikoli drug naslov v Sloveniji in se odločite za plačilo ob prevzemu, je možno le plačilo z gotovino. Zato morate biti ne glede na vrednost naročila ob prevzemu osebno prisotni.Z nakazilom na poslovni TRR račun: SUVEL ŠPORT d.o.o., Trg E. Kardelja 5,5000 Nova Gorica, odprt pti NOVA KBM d.d., IBAN: SI56 0400 1004 8263 891, BIC/SWIFT: KBMASI2X. Ponudbo/predračun vam pošljemo preko e-pošte na naslov, ki ste ga ob vašem naročilu navedli. Po prejetju vašega plačila na naš TRR sledi dobava v dogovorjenem roku. Kupoprodajna pogodba (naročilo) je v elektronski obliki shranjena na strežniku ponudnika in kupcu dostopna v vsakem trenutku v njegovem uporabniškem profilu (Moj profil).
Plačilo s PayPal-om ali s plačilnimi karticami preko PayPal plačilnega sistema, ki omogoča varno plačevanje s kreditnimi karticami (Visa, Mastercard, Maestro, Diners, American Express).
Plačilo z gotovino, plačilnimi katicami ali obročnim plačilom Leanpay, ob prevzemu v ponudnikovi trgovini Suvel šport, na naslovu Trg E. Kardelja 5, 5000 Nova Gorica. Kupec odda naročilo preko spleta in ga ob prevzemu plača z gotovino, plačilnimi karticami (Visa, Maestro, Mastercard, Diners, American Express), ali z obročnim plačilo Leanpay. Ko je naročeno blago pripravljeno za prevzen je kupec obveščen o prevzemu preko e-pošte.
Plačilo na obroke Leanpay. Leanpay je inovativen način obročnega kupovanja, ki ne zahteva obiska banke in ne potrebujete odvečne papirologije. Odobren v trenutku v poslovalnici ali na spletu. Več o načinu plačevanja Leanpay najdete TUKAJ.
Leanpay je storitev, ki uporabniku omogoča financiranje plačila blaga pri nakupu v trgovini Suvel šport, z nudenjem namenskih potrošniških kreditov (#plačilo na obroke#). Uporbnik lahko koristi storitev Leanpay za plačevanje blaga in storitev, pri čemer z Leanpay sklene Kredtinko pogodbo, v skladu s katero Leanpay odobri in zagotovi posojilo uporabniku, ter izvede črpanje posojila na način, da Pogodbeniku v celoti poravna znesek plačila za blago ali storitev. Obenem se uporabnik/kreditojemalec z uporabo storitve Leanpay in sklenitvijo Kreditne pogodbe zaveže družbi Leanpay nadomestiti predmetni znesek posojila v izbranem številu obrokov, ter plačati za storitev Leanpay v skladu z vsakokratnim veljavnim cenikom. Pogoji so navedeni na spletni strani Leanpay.
Leanpay storitve lahko uporabljajo le polnoletni državljani/ke Republike Slovenije. Kreditno pogodbo lahko sklene le neomejeno poslovno sposobna fizična oseba, ki je dopolnila 18 let starosti, in ima v Republiki Sloveniji stalno prebivališče, ter kaže keditno sposobnost skladno z ZpotK-2 in splošnimi pogoji Leanpay.
Za uporabo storitev Leanpay uporabnik nujno potrebuje dostop do mobilnega telefona v izključni uporabi, na katerge z namenom verifikacije prejme enkratno geslo, ter druga važna obvestila za pravilno porabo storitve Leanpay.Leanpay ima prosto presojo pri odobritvi storitve Leanpay in si pridržuje pravico, da zahtevo uporabnika za odobritev storitve zavrne brez obrazložitve. V primeru denarnih vračil, Suvel šport celotni znesek vrne plačniku (Leanpay).
CENE
Objavljene cene v spletni trgovini SUVELSPORT in izdane ponudbe veljajo na dan naročila! V primeru napak si pridržujemo pravico do sprememb. Cene veljajo v primeru plačila z zgoraj navedenimi načini plačila, pod zgoraj navedenimi pogoji. Vse cene veljajo za artikle na zalogi trgovine. Akcijske cene veljajo do datuma izteka akcije, ki je določen pod ceno akcijskega artikla, oziroma do razprodaje zaloge le tega.
Kljub prizadevanju, da bi zagotovili najbolj ažurne in točne podatke, se lahko zgodi, da je podatek o ceni napačen. V tem primeru, ali v primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo.
Cene so maloprodajne, vsebujejo DDV in so označene v EUR.
NAROČANJE
Ponudnik bo sprejeta naročila obravnaval kot nepreklicna. V primeru napake ali iz drugih razlogov, lahko kupec brez dodatnih stroškov odstopi od naročila v času od izdaje naročila do prejema obvestila, da je naročilo v obdelavi. Naročilo lahko prekliče s sporočilom na elektronski naslov trgovina@suvelsport.si ali pokličete na tel. +386 5 333 2800. V primeru, da ponudnik ugotovi, da naročila pod navedenimi pogoji ne more izvesti lahko naročilo zavrne v času do izdaje obvestila, da je naročilo v obdelavi.
SKLEPANJE IN ARHIVIRANJE POGODBE (NAROČILA)
Pogodbo je možno sklepati v slovenskem jeziku. Pogodba bo shranjena na sedežu podjetja v pisni obliki. Na željo kupca je omogočen dostop do pogodbe na sedežu ponudnika v delovnem času.
POSTOPEK NAKUPA
Podrobno je opisan v meniju POSTOPEK NAROČANJA
Prejeto naročilo
Po oddaji naročila, kupec prejme naročilo po elektronski pošti, kar pomeni, da je naročilo uspešno oddal v procesiranje.
Naročilo v obdelavi
Ponudnik pregleda naročilo, preveri dobavljivost izdelka ter uporabniku po elektronski pošti izda obvestilo, da je naročilo v obdelavi oz. ga z razlogom zavrne.
Ponudnik si pridržuje pravico, da pokliče uporabnika na njegovo telefonsko številko. V primeru, da se cena artikla spremeni med obdelavo naročila, bo ponudnik kupcu omogočil odstop od nakupa, hkrati pa bo ponudnik kupcu ponudil rešitev, ki bo šla v obojestransko zadovoljstvo. Ob potrditvi naročila ponudnik obvesti kupca po elektronski pošti o predvidenem roku dostave.
Blago odposlano
Ponudnik v obljubljenem roku blago zapakira, odpošlje in o tem po elektronski pošti obvesti kupca.
VRAČILO BLAGA
Kupec lahko naročeno blago iz kakršnega koli razloga vrne v 14 dneh od prejema, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga.
Kupec odgovarja za zmanjšanje vrednosti blaga, če je zmanjšanje vrednosti posledica ravnanja, ki ni nujno potrebno za ugotovitev narave, lastnosti in delovanja blaga.
O vračilu nas lahko tudi pisno obvestite v roku 14. dni po prejemu blaga, ne da bi vam bilo treba navesti razlog za vašo odločitev. Vrniti ga morate na naslov podjetja, pri čemer kupec sam nosi stroške vračila blaga.
Kupnino vam bomo vrnili v roku štirinajst dni po prejetem sporočilu o odstopu, po pošti ali na vaš račun (le tega morate ob zahtevi za vračilo navesti). Odkupninskih pošiljk ne sprejemamo.
Morebitne stroške vračila krije kupec.
Vračilu obvezno priložite originalen račun.
Obrazec za odstop od pogodbe izdelkov je na voljo TUKAJ
STVARNA NAPAKA
Potrošnik lahko uveljavlja svoje pravice iz naslova stvarne napake, če o napaki obvesti prodajalca v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita. Potrošnik mora v obvestilu o napaki natančno opisati napako in prodajalcu omogočiti, da stvar pregleda.
Obvestilo o napaki lahko potrošnik prodajalcu sporoči osebno, o čemer mu prodajalec mora izdati potrdilo, ali ga pošlje v prodajalno, kjer je bila stvar kupljena, ali pa zastopniku prodajalca, s katerim je sklenil pogodbo. Prodajalec ne odgovarja za stvarne napake na blagu, ki se pokažejo potem, ko mineta dve leti, odkar je bila stvar izročena.
Šteje se, da je napaka na stvari obstajala že v času izročitve, če se pojavi v roku šest mesecev od izročitve. Pravice potrošnika uveljavljanja iz prvega odstavka ugasnejo s potekom dveh let od dneva, ko je o stvarni napaki obvestil prodajalca.
Pravico do uveljavljanja stvarne napake na artiklu natančneje urejajo določila zakona o varstvu potrošnikov.
GARANCIJA
Vsi artikli v elektronski trgovini imajo garancijo uvoznika oz. proizvajalca ter zagotovljeno servisiranje in rezervne dele v Sloveniji. Garancijski list je priložen k izdelku.
Za uveljavljanje garancije in vzdrževanje se lahko obrnete na najbližjega pooblaščenega serviserja navedenega na garancijskem listu.
Pri uveljavljanju garancije veljajo garancijski pogoji navedeni na garancijskem listu, ki je priložen k vsakemu izdelku.
Garancijo je možno uveljavljati s potrjenim garancijskim listom (v primeru, da garancijski list ni pravilno izpolnjen oz. nima navedenega datuma nakupa bo garancija upoštevana ob predložitvi računa).
V kolikor želite pošiljko vrniti na naše stroške, se je o tem potrebno predhodno dogovoriti.
ZASEBNOSTI
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov. Ti bodo uporabljeni izključno za pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in ostalo potrebno za komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
ODVEZA ODGOVORNOSTI
Ponudnik se po svojih najboljših možnostih trudi zagotoviti ažurnost in pravilnost podatkov, ki so objavljeni na njegovih straneh. Kljub temu, pa se lahko lastnosti artiklov, njihova dobavljivost in cena spremenijo tako hitro, da ponudnik ne uspe popraviti podatkov na spletnih straneh. V takem primeru, bo ponudnik kupca obvestil o spremembah in mu omogočil preklic naročila ali zamenjavo naročenega artikla.
Ponudnik ne odgovarja za vsebino mnenj o artiklih, ki jih napišejo obiskovalci. Ponudnik mnenja pred objavo pregleda in zavrne tista, ki vsebujejo očitne neresnice, so zavajajoča ali žaljiva. Ponudnik ne odgovarja za informacije v mnenjih in se odvezuje kakršnekoli odgovornosti, ki izvira iz informacij v mnenjih.
REKLAMACIJE IN INFORMACIJE
V primeru reklamacije, oziroma potrebe po dodatnih informacijah smo vam na voljo na naslovu:
SUVEL ŠPORT d.o.o.
Trg Edvarda Kardelja 5
5000 Nova Gorica
Slovenija
Tel: +386 5 333 2800
e-mail: trgovina@suvelsport.si
PRITOŽBE IN SPORI
V primeru težav lahko kupec ponudnika Suvel šport d.o.o., kontaktira preko telefona na telefonsko številko 05/33 32 800 ali po elektronski pošti na suvel@siol.net .Pritožba se odda prek e-poštnega naslova ali pisno na sedež podjetja, Suvel šport d.o.o., Trg E.Kardelja 5, 5000 Nova Gorica.
Izvensodno reševanje potrošniških sporov
Skladno z zakonskimi normativi Suvel šport d.o.o. ne priznava nikakršnega izvajalca izvensodnega reševanja potrošniških sporov kot pristojnega za reševanje potrošniškega spora, ki bi ga potrošnik lahko sprožil v skladu z Zakonom o izvensodnem reševanju potrošniških sporov.
Skladno z uredbo (EU) št. 524/2013 Evropskega parlamenta in Sveta o spletnem reševanju potrošniških sporov ter spremembi Uredbe (ES) št. 2016/2004 in Direktive 2009/22/ES. Suvel šport d.o.o. objavlja elektronsko povezavo na platformo za spletno reševanje potrošniških sporov (SRPS). Platforma je na voljo potrošnikom tukaj:
https://ec.europa.eu/consumers/odr/main/index.cfm?event=main.home.chooseLanguage
Navedba tehnoloških sredstev, ki omogočajo prepoznavanje in popravljanje napak pred oddajo naročila:
Preko navigacije s kategorijami ali s pomočjo iskalnika pošičite želeni izdelek. Na strani z izdelkom izberite dodatne možnosti, kot so barva, velikost ... in vpišite želeno količino izdelkov za naročilo. Izdelek dodajte v košarico s klikom na gumb 'Dodaj v košarico'. Na podoben način lahko dodate več izdelkov v košarico.
V košarici lahko spremenite količino naročenih izdekov. Da bo sprememba upoštevana, kliknite gumb 'Osveži košarico'. V kolikor izdelka ne želite naročiti, ga izbrišite s klikom na ikono 'Odstrani izdelek'.
Če želite nadaljevati z nakupovanjem (izbrati še kakšen izdelek), kliknete gumb "Nadaljuj z nakupovanjem" ali izberete kategorijo iz navigacije in nakupujete naprej. Vsebina košarice se bo ohranila.
Če želite zaključiti nakup, kliknete na gumb "Oddaj naročilo".
Naročilo lahko oddate registracijo oz. prijavo v spletno trgovino ali pa izberite možnost 'Oddajte naročilo kot gost'. V naslednjem koraku izberite informacije o naslovu plačnika. S klikom na gumb 'Nadaljuj' se premaknite na naslednji korak in izberite informacije o naslovu dostave. Nato izberite način dostave in način plačila. V zadnjem koraku preglejte vaše naročilo in ga oddajte s klikom na gumb 'Oddaj naročilo'. Preko elektronske pošte boste prejeli obvestilo o opravljenem naročilu.
Z brezplačno registracijo v spletno trgovino imate možnost pregleda preteklih naročil, dodajanje več naslovov plačnika ali za dostavo, uporabo seznama želja in pregled vaših mnenj in ocen izdelkov. V kolikor nakupa ne zaključite, se vam vsebina košarice ohrani do naslednje uporabe.
E-NOVICE
Uporabnik se strinja, da ga ob prijavi na e-novičke občasno obveščamo o novostih na strani, novosti v ponudbi in promocijskih akcijah. Ponudbnik se obvezuje, da e-naslova uporabnika ne bo na noben način zlorabil ali posredoval tretji osebi. Uporabnik se lahko kadarkoli odjavi od prejemanja novic.